Friday, June 1, 2012

Bila sha83@kaizer Memenuhi Jemputan Teman-Teman

Cuti-cuti macam ni memang menjadi agenda untuk saya bagi memenuhi jemputan-jemputan ke majlis kawan-kawan . sehinggakan saya terpaksa menolak jemputan yang jauh untuk ke Kuching bersama-sama abang Taz sekeluarga. saya dah usaha nak upload gambar-gambar pengantin ke sini . tapi sepertinya ada yang kurang pada gambar tersebut. maka saya telah upload ke fesbuk dan anda boleh klik link di bawah ini



itupun kalau dapat la he he he sebab saya ejas untuk only me dulu :D 
selamat berkahwin semuanya 

saya nak masak lagi ni. petang nanti berusaha nak memenuhi jemputan yang lain pula 

2 comments:

Android Malap~ said...

mo pidan gik kazen..jempu ko nh k..

sha83@kaizer said...

sudah pasti dijemput wahai kazen ...
berkampunglah kita di sini he he he
insyaAllah