Thursday, April 19, 2012

Bila Dua Dua Kurang Kasih Sayang


‎-hai .... boleh saya mintak kasih sayang awak sedikit - Katanya

-kasih sayang saya pun dah berkurang ni kalau saya bagi kat awak habislah stock... kasih sayang untuk diri saya sendiri macam mana -
Kata hati saya





bila saya on saja henpon terus dapat mesej macam ni . sadis sangat rasa jiwa saya sekarang ni. sampai hati betul dia tu nak mintak kasih sayang saya dari saya eh . dia kenal saya ke sampai nak mintak - mintak ni. kalau saya kasi stock pula akan habis. mana boleh macam tu kan?!! untuk saya sendiri macammana?!!!

mesti akan ada yang bagitau ...
janganlah bagi semua. Bagi saja secubit rasa.

Masaalahnya, secubit rasa pun tak ada untuk dia. kalau dia nak minta sangat. mohonlah pada Allah jika berkehendakkan kasih sayang. saya tak mampu nak bagi macam tu saja pada awak . Ianya adalah milik Allah. dan hak milik kekal Allah . siapalah saya nak berbagi kasih sayang pada awak . :-)

Nota: semua yang ada pada kita hanyalah pinjaman semata-mata...bila tiba masanya Allah akan pasti tarik balik juga.

0 comments: