Tuesday, September 13, 2011

Ketika Rindu Berkunjung (^_^)

Sekarang aku tengah ONMODE: RiNDu cewah ~~~ anak buah aku Amidnudin Bin Zinal Abidine duduk "periksa" tahun ni .... UPSR ... jadi minggu ni kira minggu perjuangan habis-habisan le jawabnya.

All the best!!!

man jadda wajada !!!


Minggu ini aku nak selesaikan semua kertas "periksa". minggu depan nak buat "periksa" saja. lepas tu boleh fokus amali.


syoklah bagi yang dah settle semuakan? Oh.. tinggal dua surah lagi T_T boleh ke anak-anak ini... Ya Allah permudahkan segalanya .... amiin ..amiin ..amiin... InsyaAllah....


jadual aku macam agak rumit dan tidak teratur sekarang ni. =)

Macammana saya nak susun balik (T_T). Mohon jalan keluarnya ya Allah (T_T) ....



Sesuatu yang mungkin sering kita dengar;





"Maaf, baki anda tidak mencukupi untuk membuat panggilan..”






biasa perkataan ni daripada operator telefon apabila kita kehabisan

kredit




Cuba kita bayangkan..






suatu hari nanti, satu suara berkata kepada kita;






... “Maaf, pahala anda tidak mencukupi untuk membolehkan anda masuk ke SYURGA”





**tersentap sehh...moga menjadi renungan bersama..


nota: on the way nak tidur ...

semoga Allah merahmati dan melindungi kita semua untuk hari ini, esok dan selamanya ..... Amiin...Allahumma Amiin, Amiin ...

InsyaAllah

0 comments: