Monday, September 12, 2011

Sesungguhnya 6% (T_T)

Kawan Aku (nama dirahsiakan)

gua baru lepas call telekhidmat XXXXXX... sungguh best la....

soalan:- berkenaan talian 3G yg telah 3 minggu tak aktif?

jawapan:- sekarang pihak XXXXXX menghadapi masalah utk talian 3G...

berkenaan dengan servis charge 6% utk pengguna prepaid bermula 15/9/2011?
jawapan: pihak XXXXXX sedang membuat perbincangan dan perkara tersebut adalah tertangguh...

ape kehalnya nak bagitau tertangguh ...
cakap je belum dilaksanakan tapi memang pasti akan dilaksanakan ...
kan tak susah menjawabnya ...
aku memang tabik spring kalau dorang tarikbalik tu semua

nombor aku pula lagi hebat.
selalu bila habis tempoh hot tiket.. automatik dia akan potong kredit biasa. punyalah banyak baki kredit tak lepas mesej .. tak lepas nak call ... cek tarikh luput... lama tu nak tunggu 13 september. nasib baik kesabaran masih berbaki
kalau tak ..

kalau tak...

kalau tak ...

aku tak nak dah pakai henpon lagi!!!!
kikikiki ...

udah le line henpon aku asyik lari je. tak pernah nak duduk dediam. alih-alih dapat berita kenaikan kepada 6% ....

6% .... 6% ....

memang bertuah sungguh nombor 6% ni ....

nota: tak elok menganiaya orang-orang yang tak mampu ... bila kita buat susah orang lain ... dengan kita kita sekali akan jatuh .... 1 sen itu amat berharga di zaman sekarang. Harap maklum.

0 comments: