Wednesday, September 21, 2011

Kembali Senyum Untuk Hari Ini =)



✿ بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




✿رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ




Ya Tuhan kami, sesungguhnya kami telah menzalimi diri kami sendiri.Jika Engkau tidak mengampuni dan merahmati kami,nescaya kami termasuk orang-orang yang merugi… (QS Al-A’raf: 23).


Alhamdulillah hari ini berjalan dengan baik . dan sebenarnya tak banyak ragam sangat ketika menjawab soalan-soalan latihan. nampak dapat cari je. =) ... terutamanya ... si din ... dia pula yang dok tolong orang lain dapatkan jawapan. masalahnya dia ajar macam mana nak cari tapi kerja dia sendiri tak buat-buat...


jadi aku tahan 10 minit sebelum balik!!!


yang seorang pula .. asyik khayal je. tak tahulah apa difikirnya. bila tanya dia ada masalah ke tak dia jawab dengan airmata bercucuran... ni yang buat hati aku remuk ni ... aku tanya lah ... dia ada masalah dengan kawan-kawan dia ke? ada orang nak tumbuk dia lagi? dia hampir nak menganggukkan kepala tapi kemudian terus tunduk...


jadi kesimpulannya aku mintak dia fikir elok-elok dulu... minggu depan cerita pada aku...


Nota: bukan senang nak buat seorang yang macam dia tu bukak mulut nak bercerita. dah kenal sangat dia ni !!!

0 comments: