Sunday, June 5, 2011

Salam Tahniah duhai Teman

Al-maklumlah musim orang bernikoh ... tetibe terpublish gambor neh ekekeke... sungguhpun sengaja korang wat wat nampak tak sengaja la ye.. alah tolong coverline sikit hehe...

Tahniah buat Norhayati raji'e akhirnya tamat jugak zaman bujang ye... lepas ni korang 4 orang kene dapatkan baby pulak.. korum dah cukup tu hehe... tak sabor2 ni nak jadi makcik hahaha....gurau je ahakz....

di kesempatan ini nak doa-doa juga supaya pasangan pengantin di atas ni dan semua sahabat-sahabat aku di atas termasuk yang tak ada dalam gambar ni .... korang semua berbahagia di dunia hingga akhirat ... kebahagiaan korang...kebahagiaan aku jugak...kalau dibuat reunion ni ..tetibe je aku yang tak bawak couple ... ishkkk ishk ishk... aku mintak korang cari ..korang wat dekkk je ye (gurau je) huhuu...tak pe tak pe... tapi kalau nak ada baby tu jangan le tunggu turn aku ... tak jumpe lagi tarikh yang dicari ni sob sob sob...

korang agak agak "soulmate" aku tu tercicir kat mana ye?

apa-apa pun Puan Norhayati ... anda betul betul cantik hari ni .... (errr jangan lupa ye belanja sup daging kat kedai Nuar) keh keh keh ...

ade jemputan lagi tu jemput-jemput le aku hihii ... yang sedia berkhidmat untuk memeriahkan majlis ... ikhlas sahabat mu ....

2 comments:

sinariman10 said...

hehehee nikah dah ati,,,

sha83@kaizer said...

du lah janak mo meingah ek hahha