Monday, May 23, 2011

Al-Kisah Disebalik Kaizer

haaa...
macam korang tau aku kan sinonim le sangat dengan nama kaizer
dah nama kaizer tu sinonim pulak ngan yang berjantina lelaki
erm... macam mana tu?!!!

nak tolak tepi kaizer ni senang je... aku tukar nama .. aku terus simpan dalam esbok...
tapi tak semudah tu o.k ... hihiii

kaizer ni .. seperti yang aku jelas dulu-dulu tak ada kaitan dengan mana-mana lelaki pun kat dalam dunia kecuali yang bernama "ADAM"
haaa... tengok.. mesti korang nak cakap aku tifooo kan kan kan .. kata tak ada kaitan dengan nama lelaki lepas tu tetiba muncul nama "ADAM" kat hujung ayat.

memang le ... sebab dalam drama tu ADAM memegang watak utama ... a.k.a zed zaidi... aku tak minat pun dengan zed zaidi.. tapi watak adam tu aku tak boleh nak lupalah... hampir-hampir obses aku dibuatnya alahai... hehe...

jadi untuk mengabadikan sinetron kaizer ni makanya aku mengabadikan di blog ini ... tambahan pulak time tu nama aku memang dah sinonim dengan sha83@kaizer :-D

aku harap lepas ni aku tak perlu ulang stetment macam ni lagi ... jangan ingat kan aku tentang watak "ADAM" mana lah aku nak cari watak "Adam" tu dalam dunia yang fana ni :haru

0 comments: