Saturday, February 5, 2011

Rapuh (Opick Version)

aku kebelakangan ni layan tv2 ... ceta jam 3 petang lebih kurang macam tu...tak pasti pulak aku hari apa cerita ni main. judulnya ranjau kehidupan. cerita tu macam ala-ala kisah benar la seingat aku. dalam cerita ni... ni lah lagu temanya ... rapuh nyanyian opick. lama dah aku cari lagu ni. Alhamdulillah ...jumpa sudah... agak-agak bila boleh jumpa ngan opick ni ye? haishhh...Mari kita hayati sama-sama bait-bait lirik ni ... =) :Layan .... zassss....
detik waktu terus berjalan
berhias gelap dan terang
suka dan duka tangis dan tawa
tergores bagai lukisan
seribu mimpi berjuta sepi
hadir bagai teman sejati
di antara lelahnya jiwa
dalam resah dan air mata
ku persembahkan kepada-Mu
yang terindah dalam hidup ku
meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepada-Mu
namun cinta dalam jiwa
hanyalah pada-Mu
maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintai-Mu
dalam dada
ku harap hanya
diri-Mu yang bertakhta
detik waktu terus berlalu
semua berakhir pada-Mu
p/s:
FiSaU said...
wewit! awek cun! haha :P
aku said...
banyak le epi punya cun! haha :p
Hafizah Ismail Enterprise said...
hahaha thanks dear ^__*
aku said...
terima kasih kembali kak fizah :p
Nota: jangan lupa maaf-maafan sebelum masuk tidur ... =)

0 comments: