Thursday, January 27, 2011

Hari Kedua Minggu Ke3



welcome back atiey dan buat adik has ... selamat mengekalkan diri anda di dalam bidang ini...hihiiii...
sampai-sampai di lokasi kerja.. aku jugak yang blur..haisshhhh...
Oh ye ...
Hari ni tadi ada taklimat khas :
kire orait dan Tip Top le taklimat kali ni...
suke dan happening gitu lho...
jarang orang suka taklimat ni...
aku jugak yang lain daripada yang lain hhaha...

Thanks untuk penyelia kitorang ... yang pastinya segala kemusykilan telah pun terungkai...
Sekarang baru faham First_class gitu...
Atiey... caiyok caiyok caiyok...
tak dapat nak dikhabar dah perasaan bila kita semua masih bersama...

Pasal anak-anak aku? habis taklimat. aku masuk rumah ada yang bilang itu ada yang bilang begini. pusing-pusing!!! sebenarnya kalau tak dibagi laporan pun aku tau dorang bising dan main-main... hahhaha aku tak ada pasang cctv atau radio record ke...tapi aku tau daripada kerja yang tak siap-siap tu :aduhai


sekarang aku tengah pikir macam mana nak selesaikan masalah M.A.L.A.S menulis dikalangan si cilik cilik ni... masalahnya dorang tak makan saman hihiii...Today aku dapat seorang lagi anak... dia aku langsung tak kenal...sebab baru je hari ni datang. hihiii... anak istimewa tau... sebelum balik tadi sempat jugak aku pesan kat dia supaya datang lagi untuk hari yang seterusnya. dia senyum dan angguk sambil jawab ya.


P/s: sis fiza sha dah tolong tukar kaler nye neh ...hihiii

FiSaU said...
nak spare ea? spare kene import dari india! sana mali banyak bagus! wakakakakaka!
January 27, 2011 12:28 AM

uikcsss jauh nye nak kene pergi (sambil layan hindustan film) hahaaa
DaKMuO said...
Salam...Waahhh.. bagus!Tahniah! anda baru je menjoinkan diri dlm group PELUPA.. Sayalah Founder group itu.. Opppss.. terlupa.. apa awak tulis td... (jap, baca balik..)Ok.. dh ingat.. isu berbangkit.. pasal xde air je ek? ciannye... mesti dh bau tahap kambeng.. keh keh keh.. meh la pindah JB.. sini terlebey air dah :D Anyway.. selamat... selamat.. selamat ari raye.. ehh.. sambut ke raye cina? :P kekeek..
January 27, 2011 2:35 AM
Terima kasih atas kata-kata aluan tu hhaha... banyak le muo nyer group.... ape pulak bau macam kambing...macam pernah cium kambing je muo ni .. aishhh tak kan penah skandel ngn kambing kot...muskil muskil hahhah... Selamat hari raya gak tok muo... Dan nanti saya tolong sampaikan pada bro Sze Ching pasal raya cina tu hahha... kalo dia tak nak terima aku paksa gak dia terima salam selamat Tahun Baru cina daripada muo hihiii ...
buat semua syukriya.. syukriya... mere piya...

2 comments:

FiSaU said...

wewit! awek cun! haha :P

Afiza Ismail said...

hahaha thanks dear ^__*