Wednesday, January 26, 2011

Hari Pertama Minggu Ke3

nak bawak diri dulu... hihiii ngada je kan kan kan....
cerita hari ini? errrmmmm....

hari ini aku telah lepaskan seseorang. kesalahannya nak kata besar tak..... tak sampai peringkat jenayah. nak kata kecik tak jugak...sebab boleh mengganggu ketenteraman awam dan sekaligus semua kerja bakal terganggu sedikit.

dah pelik je bunyinya kan?
aku sekarang sedang layan Samsons & Delaila. sambil-sambil tu tunggu air keluar. hihii tak ada topik lain kan? air..air..air... hahha
Buku Kerja Aku? Alhamdulillah... siap semuanya!!!!!!!!!!!! hooray!!! boleh cuti le lepas ni. tak ada nak pikir apa-apa dah. hihiii...satu perkembangan yang baik tu...harap-harap menten sampai hujung tahun ni hik...hik...

Kepala aku? Alhamdulillah...kurang sikit denyutnya... cuma sekarang ni aku cepat lupa je. tak sampai 5 minit dah lupa aishhhh.... kadang-kadang dapat ingat balik.. kadang-kadang langsung tak ingat...kronik..kronik...

sekarang ni sedang layan muzik aktif channel 180... kenapa tak layan frenzyfm?!!! Bukan tak nak layan ... tapi internet tengah blurrrr... saya pun lagilah blur jadinya :nangis (rindu kat frenzy... {mesti hilang balik apa yang aku dah sign up tahun lepas} ... )

semalam blackout jam 12tengahmalam... tepat pulak tu .. agaknya cinderella kluar kot hihikk...pukul 1 baru nak on balik.

sekarang tinggal satu kerja je... aishhh ... bukan satu..tapi dua... saya tak basuh lagi pakaian kotor dan tak iron lagi baju kerja saya. huhuu... tengah mencari soalan kuiz utk esok hari sebenarnya ni. siap je keje kuiz ni. saya nak masuk tidur. HO ho Ho agak kejam jugak saya sempena 2011 ni ye? hihiii... tak apa.. bukan selalu...

oh ye ... Alhamdulillah adik Raz*** dah hafaz 5 ayat power tau ... bukan senang budak macam dia tu nak hafaz...hihiiii sekarang ni saya nak tukar semua denda-denda kepada satu denda yang boleh bawak manfaat buat diri mereka dan mereka tak kan lupa sampai bila-bila...

sebenarnya tahun lepas dah saya buat...dan dah tekankan...sikit-sikit bolehlah jalan. Alhamdulillah...daripada tak tahu kepada tahu sikit-sikit. nanti lama-lama jadi bukit....betul tak?!!!

perkara yang paling seronok?!!!

mereka faham akan setiap apa yang kita cuba dedahkan ataupun sampaikan kepada mereka.

paling tak seronok?!!!

tak sampai satu minit dah lupa apa yang kita pesan :'(

Nota: banyak yang tak terjangka daripada yang dijangka. Jadi AWAS!!!

P/S untuk Fisau : huahuahua... tangki penuh eh?!!! banyak ko isi?!!! tak ada spare lain ka?

2 comments:

FiSaU said...

nak spare ea? spare kene import dari india! sana mali banyak bagus! wakakakakaka!

DaKMuO said...

Salam...

Waahhh.. bagus!

Tahniah! anda baru je menjoinkan diri dlm group PELUPA.. Sayalah Founder group itu.. Opppss.. terlupa.. apa awak tulis td... (jap, baca balik..)

Ok.. dh ingat.. isu berbangkit.. pasal xde air je ek? ciannye... mesti dh bau tahap kambeng.. keh keh keh.. meh la pindah JB.. sini terlebey air dah :D

Anyway.. selamat... selamat.. selamat ari raye.. ehh.. sambut ke raye cina? :P kekeek..