Monday, January 24, 2011

Mati Le Macam Ni ... Sobs Sobs Sobs

Opsss!!! Bang!!!
rasa macam kene tembak je kepala ni. kenapalah boleh jadi macam tu ye? jangan sakit tekak, jangan batuk dan semestinya demam sudahlah...


tengah buat apa tu? semoga tugasan harian kita semua berjalan dengan lancar. korea on air sekarang ni. buku kerja aku?!!! Opss!!! tinggal 25% lagi nak siap. ermm skerang yang ganti marry me, mary! tu Dream High ea? best jugak cerita tu hihiii... episod pertama dah ada konflik. main-main first rate ngan 3rd rate pulak... :aduhai

sedang seorang-seorang ni terpikir le jugak ... aishhh jangan le ingat yang bukan-bukan. cuma kepikiran macam mana nak gemukkan badan. bukan masalah tak ada selera nak makan tapi masalahnya malas nak makan. bila On Mode: Malas nak makan. memang tak terasa lapar. tak kiralah makan beramai ke makan seorang.... bila dah time malas tu... malas jugak le jawabnya. bila jarang makan ni aku rasa...lebih berkurang sakit perut. tapi, bila aku banyak makan...ada-ada je yang datang berziarah. maksud aku penyakit yang berziarah. hihiii...

esok aku rasa nak bangun untuk bersarapan. hihiii. sarapan betul-betul ni. bukan isi air je. sekali nak makan... Ermmm... makan apa ye? makan nasi goreng? okay jugak. aishhhh .. kompem tak mampu nak isi perut time lunch dah. bila dah sarapan :haru ....

Nota: pengumuman semua...sesiapa yang ada tangki lebih tu kasi le kat aku jugak :'(

2 comments:

FiSaU said...

tangki penoh! wahahaha

sha83@kaizer said...

wawawa... kukut arg epi neh!!! hhahha