Monday, January 17, 2011

Rindu Yang Terlepas Dari Sangkar Emas

bukan main lagi title entri sha kali ini. hehee... perlukah aku bercerita dengan panjang lebar? rasanya tak perlu kan? kan? kan? hhahaa...

ermmm...minggu pertama aku? cukup best...
kawalan?!!! first kelas!!!
semangat?!!! Tip Top!!! (harap-harap bertahan sampai hujung tahun amin)
maintain selamanya kan kan kan...

adalah 2 3 orang yang agak bengong sikit. tapi tak pe... kali ni sha nak guna mode: silent je...biar mata berbicara... buat sakit tekak je praktis vokal haishhh...

kerja aku? everything is done!!! WELL DONE!!! Chaiyok!!!

tapi rasa macam ada yang kurang ... bila agaknya dapat main sama-sama dengan adik arnayanti...

kerja aku seminggu dua ni tiada dua atau tiga... asyik duduk depan mesin potostet je...hehehe.. biasalah minggu pertama banyak nak kena cover. tak adalah kelam kabut nanti. hehhe... aku ni kan selalunya jenis yang kalut sikit dalam buat buat kerja neh miahhaha... bila dah sedia awal-awal... baru okay sikit... itupun masih ada gak saki-baki nervous yang tertinggal... hhahaa...

habis memotostet... aku layan pulak balut membalut ni. dah terlampau rajin sangat... akhirnya ngan koleksi novel novel aku sekali aku balutkan...

ummie: rajinnnya balut novel...
aku : hehhe
ummie: aik .. kenapa yang satu ni tak balut.. alang-alang betul buat kerja...
aku : tu kan novel ummie punya..
ummie: tu lah balutkan lah skali...
aku : (terdiam sejenak dan yang pasti sampi saat ni pun aku belum balut dan baca novel tu. alih-alih novel lain pulak yang kuhabiskan baca dulu... titlenya sepupuku suamiku ... gelak golek golek ah baca novel ni...hari tu nak beli tapi bajet tak cukup... jadi pinjam jerk... start dari pukul 1 setengah aku baca... sampai pukul 8 deka dekat nak cerita awan dania... akhirnya satu novel habis... aishhh... hantu novel gak aku ni ... baru perasan... dan semakin berperasaan perut aku semakin lapar... errr boleh saya makan dulu?!!! hehhee...)

Nota: aku bertemu lagi dengan si cilik si cilik yang sama dari tahun lepas cuma ada dua orang yang terkurang...mana Aqasha ngan ameliya pergi ye... dgr cerita Aqasha pindah skolah.. ameliya?...

0 comments: