Wednesday, January 12, 2011

Welcome 2011 !!!

assalamu'alaikum warahmatullah dan salam sejahtera semuanya. masih belum terlambat untuk sha ucapkan welcome 2011!!! Happy new year semua ... xinnian quai le...Alhamdulillah bertemu sekali lagi kita sempena 2011.

baru siapkan borang-borang untuk sambung kontrak baru.

terkebil-kebil je mata aku dari tadi. tak dapat nak lelap. tak dapat nak bayangkan muka budak-budak tu semua esok hari. tahun lepas kene kanak-kanak riang. tahun ni tak tahu lagi.

masih ada lagikah si "polis" itu?
masih ada lagikah "assistant" aku?
masih ada lagikah "anak teruna" aku?<- sebab dia kuat merajuk.
masih ada lagikah " si pelat" aku?
masih ada lagikah " anak-anak renjer" aku?
masih ada lagikah " anak istimewa" itu?

hehee....
jam 2 nanti baru tahu keputusannya... hari ini: 12.1.2011 bersamaan hari rabu.

malam lusa aku sambung entri ini sekali lagi... jeng jeng jeng....

Nota: masih lagi dalam mode batuk!!! uhuk uhuk!!!

0 comments: