Friday, July 2, 2010

Hanya Satu Kisah

sebelum aku mulakan kisah ni...aku nak ucapkan hepi besday to mama and ummie... bestnye sambut hepi besday ek?!!!

aku ada cerita nak habaq tapi malu...jom baca!!!

spain vs Portugal
ini kisah aku masa spain vs portugal. ini serius. malam tu aku curi-curi tengok. aku tak berapa nak sihat. tapi nak tengok jugak. last-last aku layan game pertama sambil tidur-tidur ayam. masa game kedua baru aku layan baik punyer. tak sampai 5 minit mata aku terpaku depan tv alih-alih si jersi 7 jaringkan GOL!!!

aku tengok jam. dalam hati cakap anything can be happen walaupun hanya dalam satu minit... tapi betul lah... malam tu spain menang sebab nasib... aku tengok pun macam tak best je corak perlawanannya...

Bila Abie ku Bersuara

aku tak pasti sama ada aku nak cerita ke tidak... tapi takut jugak ....baik aku simpan buat kenang-kenangan...
tapi adalah ayat-ayat lawak abie petang tadi..

ishk.. dengar dulu cerita aku tak habis lagi...

itu ayat pertama bila aku tanya siapa orang yang dia cerita tu...

ayat keduanya... aku bukan tolak ular tu.. tapi aku tolak akuarium....

belum lagi abie pasang ceta ujak nya tu... ujakkk... oh ujakkkkk!!!!!!

0 comments: