Monday, June 21, 2010

Aduhai Hati Ku ....

pertama sekali aku ingin memohon maaf kepada hati aku sendiri sebab aku telah melukainya dalam diam. semoga segala yang berlaku ada hikmahnya. semoga aku jadi lebih matang dan tabah dalam membuat keputusan hidup. seingat aku... aku jarang membuat keputusan untuk jalan hidup aku sendiri.

aduhai hati ku ...
maaf ku pinta dari kamu.
kamu satu-satunya harta yang aku yang ada.
kamulah yang setia bersama menemani aku.
kamu juga anugerah yang terindah dari Yang Satu
kamu juga amanah dari Yang satu
tapi bagaimana aku sudah melupakanmu
lalu membiarkan kamu
tanpa memandang maupun mendengar
suara kamu.

aduhai hati ku...
aku semakin mendengar suara kamu.
aku semakin mengenali kamu
aku semakin ingin membahagiakan mu
tapi mampukah aku untuk mencipta kebahagiaan itu
buat kamu yang selalu setia untuk aku?!!!

aduhai hatiku...
doakan aku supaya bisa menjaga kamu dengan lebih baik
bukan untuk kali ini...
tapi juga buat masa yang mendatang...
kerana aku cuma ada kamu.
tanpa kamu aku akan mati.
hidup aku akan jadi sesia yang mungkin.
aku ingin menjaga kamu.
izinkanlah aku menjaga kamu sepertimana yang kamu kehendaki.
sepertimana yang kamu senangi.
kamu bantulah aku...
aku akan berusaha semaksimal aku.
buat kamu.
untuk kamu.
dan untuk cinta kamu.

Nota: mampukah aku?!!!

0 comments: