Monday, May 24, 2010

Kita enjoy



hendak dijadikan cerita adalah keraian sambutan hari istiewa di tempat aku bertugas selama ni kan? yang hairannya macam mana nama aku boleh tercicir dari senarai. itu bukan cerita penting...

yang pasti dapatlah hadiah bola-bola api...thanks. aku agak daripada geng satu kafa ni kot... sebab dorang ada bagi tau nombor dorang yang 28 ke atas. kehkehkeh...yang bestnya tak sangkak sis seorang ni pulak dapat hadiah daripada aku. untung dia. aku dah M dah hadiah tu untuk diri aku sendiri dalam diam hahhahaaa.... (tak adalah gurau je)

tapi yang best makan tengahari tu yang berasap yo... hhahaaha...banyaknya saya punya nasi. habis makan tak boleh nak bangun dah rasanya. sampai je kat rumah sempat lagi hot mama kitorang berposing. nasib baik le card reader di kampung ni kak.... kalo tak .. adalah muka hot yang ter"in" kat blog ni hahhaha....

sampai sekarang aku masih pelik...belon dorang cepat je pecah. tapi awat belon yang aku tiup aku cubit tak pecah pun?!!! (haaa sapa boleh jawab!!!)

yang pastinya aku sudah mula demam. terasa macam tak cukup oksigen lepas tiup belon tadi... macam mana tu?

esok ada kem bestari pulak =) penat macam mana pun kenelah senyum selalu...barulah hati senang kan kan kan =)

0 comments: