Saturday, June 6, 2009

jangan baca entri ini...abaikan!!!


minggu cuti ni memang selalu orang amik kesempatan nak buat majlis kawin...kalo macam tu...esok jugak lah aku kawen yer....aku lah pengantin pempuan nya, aku jugak pengantin lelakinya, aku lah pemangku kerjanya....pendek kata semuanya aku...yelah...dah aku dok seorang-seorang kat rumah ni...nak buat macam mana?!!! aku dah agak dah...korang tak kesah...

cerita pasal hidupn membujang ni...teringat aku kat satu majalah tu...
dia lebih kurang pesan macam ni...bagi yang belum jumpa jodoh a.k.a belum berkahwin tu janganlah korang bersedih sedih...sebab Tuhan sudah aturkan sesuatu yang lebih elok buat kamu sebenarnya tanpa kamu sedari. Allah kan Maha Mengetahui...jadi...rasanya tak salah jika kita masih belum tertakdir untuk menamatkan zaman bujang. jadi, janganlah bersedih...

erk...aku hepi sangat² Ku perolehi 4 novel,

1- munajat cinta
2- makrifat cinta
3- derap-derap tasbih
4- salju sakinah

sekarang aku dah habiskan satu novel...

munajat cinta..mengisahkan seorang gadis remaja yang mencari identiti dirinya sendiri. (erk bagi aku ler!!!)...best sangat3!!! cerita nieh...

Nota: hai....ingat betol2 tak nak beli novel..rupanya beli jugak...hohohoo...

p/s: buat kawan-kawan yang kahwin tu dan yang kepingin nak jadi follower
sila lawati blog sha
http://gadismelanau83kaizer.blogspot.com/

bukan apa..sha tengok ade request pending lak kat blog sha ni nak jadi follower...jadi sha tolonglah bagi laluan...terima kasih atas kerjasama anda semua...

sempena bulan jun...aku nak ucapkan selamat hari bapa kepada bapak-bapak dan segala gala jenis bapak dan bakal bapak...erk...bagi "bapak²" yang lain² tuh...bawak² la taubat...

0 comments: