Sunday, June 7, 2009

kan dah cakap jangan baca !!! cocok mata kang ;-p



ceritanya macam ni...
sebenarnya aku baru je sempat menghabiskan novel salju sakinah tulisan zaid akhtar...boleh tahan jugak jalan ceritanya. aku dah agak dah...mesti dengan orang tu punyer...

sebenarnya ada perkara penting yang aku mesti buat pagi ni jugak...
heheee...

dalam keadaan gelabah ni memang semua rasanya kerja macam tak jadi. aku tatau nak mula dari mana satu...tapi tak apalah. aku usahakan sedaya yang aku mampu...insyaAllah...

doakan aku semoga kursus kafa yang bakal aku jalani mulai hari ini akan berjalan dengan lancar dan baik... nervous nieh!!! hanya Tuhan yang tahu...

NOTA: teringat insiden masa kursus tahun lepas...ade salah seorang peserta ni...dia bercakap je lebih...tapi suruh buat tak hendak...bila bercakap nampak macam orang bijak...masing² tak berapa senang dengan tingkah lakunya. aku seperti biasa yang pada mulanya hanya berdiam diri yang akhirnya terpaksa turut bersuara juga bila melihat satu pertikaian berlaku di depan mata sendiri. ya Allah...jauhkanlah aku seperti sifat yang sebegitu...amiin...insyaAllah...

erk...kedapatan ka aku punyer karier ni? harap² orang² lain tak perasan...

0 comments: