Saturday, May 30, 2009

bila sha83@kaizer mula MENCAROT !!! (tutup mata)



bestkan kalau hidup berteman? mana² pergi ada orang temankan. sha pun nak jugak macam tu...tapi sekarang sha rasa terlebih sempurna pulak...sebab mana-mana pergi mesti jalan dengan famili. hehee...bukan seorang je tu yang temankan...bestnya...korang pulak bagaimana?

bukannya tak ada teman...tapi istilah muda-mudi sekarang ni keluar dengan someone special la gitu...sebenarnya terus terang sha cakap sha tak berminat. sha lebih suke keluar ramai-ramai. sha tak suka yang in private ni huhuu...
apa boleh buat..itulah sha...nasib badanlah kalau korang kene ngan orang yang macam aku ni...

majoriti kawan-kawan sekolah dulu sudah "berteman"...sha belum lagi..pernahlah jawab dengan seorang kakak bila ditanya...bila nak kahwin? sha jawab...belum sampai seru lagi... dia tanya balik...aik nak kahwin pun pakai seru ka? kwang kwang kwang...

yelah...belum ada seru orang nak masuk meminang...kira tak lagi lah tuh....
....hhahhaaa.........

kalau berani tu...jumpa bodyguard² aku lah bila ada niat nak masuk meminang tu...kalau bagitau kat aku..konpem 4, 5 tahun depan pun belum tentu aku boleh bagi jawapan....hahhaaaa...gue bilang kalau .... hhahaaa

aku tak suka guna perkataan kalau ni, tapi macam tak boleh nak elak pulak ...hhahaa... lebih kurang 4 setengah kilo macam accident la ni...

Nota: bila kenang² balik...agak² bila lah aku pulak yang akan ikut jejak langkah kawan² aku yang sudah "berteman". "yang halal itu lebih baik buat dirimu"
wah...sha sudah mula memikirkan alam rumahtangga ya?!!! satu perkembangan yang bagus..lepas ni, janganlah jadi budak² lagi yer...ini tak..sebijik macam pi'il anak buah dia jugak huhuu...sampai tak dapat masyarakat sekitar (tak kira melayu, cina, iban, india, melanau dsb) nak bezakan antara anak buah dengan mak buah....erk...ape benda aku carot nieh!!!
huahuahuahua...ops, I did it again!

0 comments: