Thursday, February 26, 2009

~diselaraskan~

syukur alhamdulillah kalau betul kan...
harap-harap betul lah berita tu...

hah?!!! ape dia berita tu?

beberapa hari yang lalu aku ada dengar yang bayaran pendapatan kitorang akan bakal diselaraskan...setahu aku sudah beberapa negeri konpem naik kepada seribu RM ke atas...

tapi tempat kitorang macam biasa je...

dalam surat tawaran pun sama...

aku...tak kisahlah...tapi kesian macam seorang kawan aku tu dia bergantung hidup dengan kerjaya sekarang. suami dia pun sama kerjaya nya macam kitorang.
kesian lah bila time gaji tak masuk ... kalau sebulan tak apa. ni berbulan-bulan....kesian kan?...dah lah anak dorang tu ada dua. nasib baik duduk dalam pekan kecik. kalau kat bandar cemaner nak hidup...

P/S: terima kasih kepada cekgu kerepek sebab tolong sha tadi...adeshh rasa nak nangish betol tadi...

p/s: akmal... kau dah nampak ke sekarang apa yang aku taip? hehee...

0 comments: