Thursday, February 26, 2009

~manis~

tadi aku on the way ke kelas tetibe ditegur oleh salah seorang sifu... hehee...

sifu: hai...
aku: hai...
sifu: lahai...nampak manis sangat awak pakai baju purple hari ni?
aku: owh ye ke? tu lah susah betul rasa hari ni. terasa glamor sangat ahakz...

wakakkkaka....pantang tuh...mana boleh kacau sikit....

tapi kan masa aku on the way tadi aku agak kereta parking kat luor tu kelisa kot tak pun kancil...hehee tak pasan...dari jauh aku nampak satu sticker..tapi tak pasti sticker apa...

bile lalu je kat sebelah dia fuyoh!!! liverpool rupernye....huhuu...

untuk pengetahuan korang jugak...buku yang kene tangkap hari tu bukan daripada kelas aku...syukur alhamdulillah...tapi kalau ada "ambush" esok hari...tatau lah dapat lepas ke tidak...

sob sob sob....

0 comments: