Saturday, February 28, 2009

assalamu'alaikumwbt n selamat sejahtera....

hai all...
apa khabar?

pertama sekali, aku nak ucapkan tahniah kepada kawan aku yang nama nya ogy....
wah...dh nak kawen dh adik aku yang seorang ni. agak-agak emi tu bila nak kawen? yang dah ada couple lak ... tunggu apalagi...hehhee...

lama dah aku tak dengar berita dia...
tetibe je malam tu tergerak hati nak tanya khabar geng² lama kat fs.
wah...semua dah berupdate...aku lak...tak update2 lagi fs hehee...
dari situ aku dapat berita ogy akan menamatkan zaman bujang nya..

hhaha lupa lak nak soh kawan-kawan aku ni letak kat headline senang sikit aku tau kisah dorang ekkeeekeee....

apa-apa pun buat sahabat lama ku...selalu-selalu kita ber fs lepas ni.semoga hubungan yang terjalin tak pernah terputus walaupun lama sudah tidak bertemu...

pssstttttttt emi... tak kan single mingle lagi kot ekekkeee....

0 comments: