Tuesday, January 6, 2009

aKu, Dia DaN MeReKa!!!

assalamua'alaikumwbt dan selamat sejahtera semua...

pertama-tama sekali ( eh ade ke perkataan yang memula tu tadi) ishk...ishk...ishkk...sadis... aku ingin mengucapkan terima kasih diatas kesudian anda semua bertandang ke blog ini...terutamanya kawan-kawan chat dpd blog cekgu kerepek...antaranya chinta, Rudz, kaki borak, crayon, juice ( i miss You...lama tak chat ngan engko since 7 thn lps hhaha agak2 je lah), adik popod ku sayang ( hrmmm adk tak kan tukar nombor lagi kot) dan ada jugak nama ang mengkompiuskan aku tak kira lah sama ada nickname kat blog aku sendiri ataupun kat blog cekgu kerepek...ishk ishk...sadisnye tapi masih maintain neh hehee...

sejuk betul le dalam cc nieh huhuuu...ade siapa-siapa nak tolong supply baju hujan ke? erk...ape kaitan baju hujan dengan isu kesejukan di cc ni yer?!!! hurmmm memang memusykilkan...

sepatutnya tugasan aku hari ini adalah untuk memasuki ke laman web untuk beli happyline. tapi bila aku dah masuk laman web tu aku jadi semacam musykil sikit hehee...entahlah kenapa...aku macam tak konpiden je nak klik kat mana-mana bahagian dalam laman web tersebut...cemaner tuh?

semalam aku message dengan akmal bitau dia yang happyline aku dah sampai hehehee...siap aku ajak dia datang sini sbb aku nak buat kenduri. dia cakap aih, tak kan sampai nak buat kenduri pulak. aku jawablah bukan sekejap je aku nak tunggu happyline tu sampai, tapi lama tuh...mana tak kenduri doa selamat jawabnya...dia cakap ye tak ye jugak, lepas tu aku dapat cerita daripada akmal yang sempoi accident...lantas aku ikut suara hati aku tanya pada geng aku seorang lagi nombor si poi...alhamdulillah aku dapat...malam tu lepas isya' aku terus call dia. tanya khabar sambil kenal-kenalan...mana tak nya ... aku sebenarnya baru sekali je chat ngan si sempoi ni...itupun kalau dia tak ada tukar nick...hehee...aku pun jarang sangat-sangat dah online...dia accident hari sabtu...ada ke patut dia jawab dia accident sbb berangan ishk ishk ishk...sesuai bebenorlah poi dengan topik kat muzikfm pagi tadi hehee...poi...lain kali nak berangan ajaklah aku sekali mesti gilang gemilangnya angan-angan kita apabila disatukan...semoga sempoi cepat sembuh...amiin...

satu je komen aku pasal dia...memang sempoi lah dia neh...

eh Jumaat itu hari aku ada chat ngan Dang Melati...entah siapakah geranganmu wahai Dang melati...muncullah dikau di laman blog ku ini...tapi hari tu kalau tak silap aku ada orang panggil dia ni nama dazz...adakah mereka orang yang sama?!!! musykil...musykil...

dohai...best pulak semua lagu-lagu yang dorang main kat dalam cc neh...rasa macam nak tidur sini terus je...lupa nak angkut sekali tilam, selimut, cadar, bantal,bantal peluk...erk...teddy bear?!!! NO No NO...hahha aku tak minat anak -anak patung neh...lantak le korang nak pikir ape kan? Rimas lah ngan anak-anak patung ni...

korang...
owh korang hehee..

aku sebenarnya risau...dewa83 asyik demam selepas dia kerja non-stop kat tempat baru dia kerja tu....kesian pulok dengar...belum lagi dengan masalah-masalah yang menimpa dia, masalah kerja dia lagi dan berbagai-bagailah...bak kata dia...
semalam lepas aku call kawan aku yoes' (hero utk subjek math aku dia ni)...tak sempat lagi aku nak pujuk dia dah bitau dia nak pergi buat medical check up ... sebab dia sendiri perasan dia jarang sakit lama-lama macam ni...aku harap dia banyak-banyak bersabar...kerana sebahagian daripada kemerosotan kesihatan kita sekiranya kita bersabar menghadapinya dan berserah pada Allah serta berusaha untuk mengubatinya sehingga sembuh...insyaAllah ia bagaikan penghapus kepada sebahagian daripada dosa-dosa kita...sama-sama kita berdoa semoga kesihatannya akan pulih...amiiinnn...

cerita pasal yoes kawan aku ni tadi hehee dia promote kopi radix kat aku...dia cakap nanti hari sabtu ni dia akan jalankan periksaan keatas kesihatan aku dengan hanya menilik tapak tangan aku...ishk ishk ishkkk...macam nujum pak belalang pulak dah dia neh...boleh lah disatukan dengan nujum pak belalang neyh..tapi nama dia "nujum mak tiri belalang"....fuh!!! dasyat tuh!!!!!!!!!!!!!!!!

kisah aku ngan MU lak...dohai masuk part bola sepak pulak yer...hahhhaa...cuti tu hari puas aku tengok orang main bola...yang bestnya liverpool menang besar...tapi time aku cuti tu je hehee...tak berapa ingt lawan dorang sape...alah...walau sungguh aku minta liverpool dari dulu zaman sekolah menengah tapi aku tak adalah sampai nak kutuk MU ke, chelsea ke, arsenal ke...tapi yang aku tak puashati...kenapa asyik2 aku tengok barang2 yang orang pakai mesti 3 team ni je...memang jarang sungguh aku tengok orang gune pakai liverpool tak kiralah sama ada baju ke dsb...sampaikan payung yang aku gune sekarang ni pun MU ishk ishk ishk...cemaner tuh?!!! aku agak2 nak suruh abang aku tambah channel sport kat salah satu astro dalam rumah kitorang sebelum final EPL...korang agak2 dia setuju tak? dah le tak lama lagi world cup...ishk ishk ishk...sadis le kalau tak ada channel sport...tak apa...aku sanggup bayar bil astro yang tuh...tengok nanti aku simpan duit dalam satu akaun memang khas untuk bayar astro huahuahuahuaa....

miss su...ni lagi satu nama yang aku musykil ishk ishk...siapalah gerangan korang ni yer...setakat ni aku tak adalah terpikir nak tukar nickname kan tapi memang tak terpikir langsung pun, sesaat pun tak terlintas, apalagi sekelip mata...

hehee mesti popod tension tengok ...

untuk anaz...aku eh rasa macam kurang asam pulak...encik anaz, sha tak lah kejap tenggelam kejap timbul, kat rumah tuh pc masuk icu, sampai sekarang tak datang-datang lagi tau...naik jenuh dah nak tunggu pc tuh elok...tapi sha sabar je nieh...nak buat macam mana dah takdir Allah macam tu, tapi sha tetap usaha gak nak update blog biarpun tak leh nak chat....(ye ke tak leh chat...tapi kejap2 adalah jugak) huhuu...

bunga dah start balik balik ke? mana hilang nyer...

popod akak rasa akak pernah cerita pasal adik kat blog try le check kat page lain dalam blog nie...insyaAllah ada tuh...

untuk akmal hahha...bakal isteri jeles ye ngan bibik anak2 engko...alah...ko suroh je isteri ko nanti cari aura lain daripada aku tak pun jadi lagi pelik daripada aku hahha...konpem anak-anak ko kagum nanti...ishk...kalau macam ni tertewaslah ke"pelik"kan aku yer akmal? tak leh jadi neyh tak leh...

jap...nak serkap jarang dulu...apakah arpegio yang antar sms yo! happy new year tuh hari...ishk ishk ishk...memang masalah tol n73 tuh...

lama aku tak dengar pasal dorang beldi biru, 3rd, din82, semut, apple, bimbim, cole, aef8080, fisau, CMP, cekgu kerepek, mana dorang yer?

sekian, terima kasih...

P/s: kirimsalam sayang dan rindu buat korang semua daripada aku...love you all!!!!

2 comments:

JuiCe said...

hehe..shark..tq tepon aku pd mlm itu.wahh..ayat xleh blah..hehe...neway tqsm..

anaz said...

sha..aku bkn apa..saja bertanya..tapi aku ada kemuskilan gak...sapa melati tu ek..?aku kenal ke...rasa2 cam kenal..tapi dialam maya jerlah..bunga...dah balik ke kk( ehh aku lah yg jawabkan).hehhee...anyways tq..sha