Monday, November 24, 2008

My BeSt FrIeNd WeDdiNggg

22hb nov.2008 yang lalu sahabat aku bernama mardziah noor telah pun diijabkabul dengan kekasih tercinta nama dia achil hheee masih aku tatau nak eja nama suami dia hehee...
22hb tu aku demam. aku tak datang pun aku dah inform kat dia malam 21hb tu...aku cakap aku nak pigi tolong umi buat kerja kat opis tapi alih-alih aku tak dapat nak bangun pagi sbb semalaman aku tak tidur. jad in the endnye aku dok je kat umah.
pagi 23hb tu aku pergi majlis dia pun tumpang abang long aku hehee...
sampai di umah pengantin aku cari geng2 aku hhahaa sampai tengahari berkampung kat situ...tak kan sampai malam kot adesssshhhhh korang ni ... hahhaha....
ada ke patut kawan2 aku dah plain nak kacau si pengantin memalam..ishk ishk ishk...
hahhaha mooo mooo betol le kitorang ni kan?
tapi sweet sangat le dia kawen hehee tak sangka pulak...korang agak-agak kan bila majlis aku ea? tak dapat nak dibayangkan...hahhhaa

0 comments: