Monday, November 24, 2008

hye hye hye allllll...........

assalamua'laikumwbt korang hohohoo...
aku tak tipu maa...pc abg aku betol2 rosak ishk ishk ishk..ni pun aku terpacak kat cc daro neyh muehheeheee. terjumpelah ngn student2 aku...
korang nak tau...al kisah nye aku neyh...cakap kat umi ngn abg nak pegi cc bukak spp tp alih2 spp yang tgk aku neyh...wakkakaka....
cemaner tuh....sempat lagi aku usha fs aku weyh...byk komen aku tak reply .. banyak message aku tak skodeng huhuhuu...sape nak keje ngan aku angkat tangan ... tugas dia cikit je tolong reply komen2 kawan2 aku kat fs lahhhh....
hhahahaaa...kompem si achmal dulu offer diri mana tak nya aku nak offer makan pizza ngan kfc neyh muahhahaa....
tak sempat nak post cerita panjang sangat maaf lah semua...korang baca dulu apa yang ada ye

0 comments: