Wednesday, November 5, 2008

MtQ peringkat zon daro 2008…

Al- kisahnya…aku terlantik sebagai penjaga masa oleh badan-badan kehakiman…masa tu aku jadi penjaga masa…korang nak tau ke apa sudah jadi masa program tu…
Punyelah gelabah puyoh aku. Malam tu memang aku tidur tak lena mandi tak basah lah. Tu 1st time aku amik port dalam bahagian masa. Macam tetau je ustaz yang aku ni memang kerja jaga masa sebab tolong gerak orang bangun tidur hehehee….

Hendak dijadikan cerita pagi tu memang aku sikit-sikit aku Tanya ustaz, sikit aku Tanya lagik, lagik sikit Tanya lagik, lagik Tanya sikit lagik, hehee ibarat macam tu lah. Korang jangan risau…segelabahnya aku ni tak adalah sampai tahap pengsan yang pasti aku tak pernah buat muka risau. Aku buat muka tatau je hahhaha….

Disebabkan muka tatau aku datanglah capten segala jenis hakim ni.dia ustaz daripada sekolah lain. Dia bitau cemaner nak tengok masa…

Ustaz berkata: nanti nak kira masa kene tengok daripada dorang naik pentas sampai turun tangga. Ada ke ustaz bitau tadi?Seringkas mungkin aku jawab dengan muka yang takde senyum: yup. Ada…

Sekarang aku dah tau cemane jadi penjaga masa untuk pertandingan nasyid… baru aku faham sangat sangat sangat…

Nanti aku kasi korang tengok gambor aku jadi hakim ek…hahhaa…poyo tol maa…hancur sudah makeup2 aku baru pertandingan nasyid nak mule hahhaa..

0 comments: