Wednesday, November 5, 2008

Dunia shuffle…

Aku tatau sangat pasal shuffle ni dan aku tak pernah tengok secara live pun sebelum ni. Hari raya tu tadi dorang buat pertandingan shuffle gak…aku Cuma tengok rakaman adek sahar je…kira gempak le jugak..tapi memang jauh beza shuffle budak Bandar dgn kampong ek…yang jadi juara malam tu dengan cerita pernah bertanding di sibu dapat tempat naib johan…tapi aku suke tengok budak-budak tecik bershuffle jadi sekarang dalam famili aku abah2 anak buah aku bagi sokongan kat anak2 dorang nak bershuffle hheehee…macam sehat je aktiviti tu kan? Bagus tu utk senaman hhahaa…sekarang di kampong Cuma dua orang je yang tau bershuffle di rumah abang…adik sahar dan amid…dorang ni adek beradek le..anak abang sulong. Adik sahar tu pernah jadi hakim pertandingan shuffle raya tu tadi…hahhha ada percaya ke?!!! Aku sendiri hamper tak percaya. Patut lah dia joget masa dikir barat tu hari aku tengok macam orang bershuffle je hhahhaa…..walau bagaimanapun dia adik sahar seorang yang cukup gemar dengan muzik…minat main gitar..tak mustahil satu hari nanti bila ada band sendiri aku rasa memang dia akan join gak gigs di mukah hehhee…
Aku tatau pun mukah ni ada buat gigs tapi tahun ni adalah acara buat julung kali nya … ada satu yang tak syok bila dorang buat time puasa….orang nak terawih ke tadarus ke…susah arg…nanti tak kusyuk hhhahha…tapi aku memang tak leh nak join walo skadar mnonton .. bukan ape…jauh tu beb daro matu ke mukah hhaha…
Tapi bila ada keizinan insyaAllah aku akan pergi jugak le…hehhe…bukan apa saje nak tangkap gambor mana tau kan tetiba keluar lagu melanau punye version leh kasi korang layan walo korang tak akan paham hahha muzik tu kan universal…jadi universalkan lagu2 yang anda dengar hhaha…

0 comments: