Wednesday, November 5, 2008

Kisah aKu SeORaNG

Hehhee ke situ pulak kan? Aku ni bengong betol sejak dua menjak ni…lama bebenor tak chat kat blog update blog aku dan bukak emel ataupun sebaliknya lah hahha….
Tengah piker ni nak beli laptop tapi tatau cukup ke tak duit tahun depan ni hhee…broadband? Nanti dulu le heehee tengah bengong gak aku ni memikirkan masalahnya tapi tak pe sekarang kan ada line free tu gune setakat yang ada je dulu hehee….jangan tamak maa…
Dah le n73 aku buat hal…hendak dijadikan cerita aku nak ambik balik kad bank aku daripada abang taz abang Tanya buat apa? aku cakap nak beli henpon baru…abang Tanya kan henpon n73 ada aku cakap ada masalah….sebenarnya aku tak nak format baru enpon tu hehhee….takut semua message dalam tu ilang…hhaha jadi untuk tak memeningkan kepala aku target nak beli henpon baru je hehhe…bijak tak aku tapi membazir le jugak kan….
insyaAllah tolak tambah darab bahagi campur ada seribu lebih jugak lah duit untuk ujung tahun ni…kire o.k tu…bahagi 2 satu simpan satu pulak beli enpon hheehhee…
Perhatian: owhh beli enpon dapat, nak bayar mara tak dapat…ishk3….
Raya itu hari aku dapat kumpul dekat rm 200 juta macam tu….korang pecaya tak…duti rayo tu beb hahha…
Korang nak tau aku pergi umah satu makcik kat kampong asal aku ada ke patut makcik tu Tanya aku nak duit raya gak ke…aku jawab…ishk tak apa lah makcik … dah besar dah ni hhahaa…makcik tu pun dok gelak jugak hahha…malu maa…ada kat rumah makcik sorg aku tak dapat nak ngelak sebab dia kasi kat anak buah aku jadi tak sempat nak tolak…..hhahaha dapat le 3 juta dalam sampul tu tapi aku kasi kat adik siti…hehhe
Adalah aku pergi umah makcik seorang lagikan bersih je muke nenek tu berseri seri…bercahaya. Nenek tu dah tua sangat dah…suke tengok nenek tu tau…bukan orang lain pun sedara sendiri jugak…
Tahun ni aku tak ziarah kubur…atas sebab halangan2 yang tak dapat dielakkan…jadi aku kirim doa dari jauh je...
Aku target nak ambil lessen kereta…apa pendapat korang ye…mestilah oraitkan?...apelah aku ni hehee…tahun depan je lah ek…tengah kumpul duit dulu dan tengok bajet…ingat tahun dpn gak nak ambil stpm tapi nampak gayanya kene postpone sebab ada ujian kafa…wakkakakak kantoi pulak ape job aku weyh….hahhaha
Aku tatau lah mana arah tujuan aku kalau aku ni pandai bawak kereta hhahaa…aku bukan jenis yang suka keluar berjalan...malas aku nak keluar berjalan tau…jalan kat sini bukan nya besar sangat pun kecik je…tapi itupun dah orang pandu lelaju macam dalam cerita impak maksima tu…laju ku laju….ha’ah kira macam tu lah...biasa arg jaguh kampong je hhahaa….
Lor siap ngata pulak aku ni...hhahaa…nak buat macam mana hakikat kalau macam Michael schumacer tu tak lah aku komen macam ni…ni tak…alah….takat kancil tu…toksah le nak tunjuk lagak sgt…main radio pasang kuat2. pastu sengaja pulak tak tutup tingkap…biar semua orang dengar lagu yang dorang pasang.kalau lagu best tak pe lah jugak..alah nak tunjuk orang bersosial la tu ada identity sendiri…piiiirrraaaahhhhh…dorang memang tak penah buat hal dgn aku beb,,,tapi aku paling tak suka orang yang tak pernah piker keselamatan orang lain…itu sudah dikira sebagai musuh ketat aku tuh ekeekee…

0 comments: