Thursday, September 5, 2013

Cinta Dan Airmata


Mesti ramai antara kalian yang berkenan dengan ceritera Asmara Luna. Sebenarnya saya ni ibarat lama dah tak duduk Malaysia. Nama saja duduk di kepualauan Borneo tapi 48 jam duk layan Drama Korea. Akhirnya ... saya telah kembali ke pangkal jalan ...tak tahulah untuk berapa lama tempohnya. Saya dah mula layan balik drama - drama Malaysia.  Sedikit demi sedikit tertipu dengan drama tempatan... Bermula cinta jannah, beralih ke Dewi lasak hingga  ke Asmara Luna. Yang lelain tu saya tak jenguk lagi ...

Tengok saja cerita Asmara Luna terus jatuh cinta dengan lagu cinta dan airmata ....
Oh ...Tidak !!!

Nak tahu petikan lirik-lirik yang ada disebalik lagu ini ... boleh klik saja video atas ...
Jangan nak feeling sangat :P

Nota: sangat tidak mengenali Bahrain. Tak apalah ... ada masa saya google . Harap tahun ni dia masuk muzik-muzik ... ke pernah masuk tapi saya yang tak pandang muzik-muzik ... T___T

0 comments: