Saturday, May 12, 2012

Baru Tapi Tak Berapa Nak Baru !!!

Ini saya. sebenarnya dah lama saya minat ambil gambar. sejak dari zaman sekolah rendah. cuma tak berpeluang nak pegang kamera. Biasalah keluarga hidup sederhana.

Bila saya dah ada N73 baru aktif sikit memfoto.
nanti saya sambung balik entri ini ya ...
nak sarapan dulu.

Lamanya saya sarapan kan?!!!

Semakin hari semakin terserlah dengan hobi yang tak boleh nak adjusted sebagai hobi baru. selalu juga kedengaran umie mengomel

beli sajalah kamera satu .

akhirnya kebetulan canon ada buat sales .
dan harga kamera ni ketika itu kurang RM100 daripada harga jual biasa . akhirnya saya nekad nak beli. dan sekarang ia menjadi teman baik saya :D

nampaknya kena tunggu tahun depanlah nak beli videocam :D
walaupun tak secanggihmanapun . saya tetap gembira dan bahagia :D
mungkin ini adalah sebahagian daripada rasa syukur dan ikhlas :')

Nota: selalu menoleh ke belakang ... bukan untuk mengenang benda yang lepas. tapi sekadar mengingatkan diri dari mana kita mula bertapak :')

0 comments: