Wednesday, April 4, 2012

Antara Semangat Dan Rebah !!!

aku paling tak suka dengan situasi ini ...semangat dah ada dah. masalahnya tiba-tiba jatuh sakit.. jika aku tanya kenapa? seolah-olah mempersoalkan takdir pula. bukankah elok sekiranya berprasangka baik dan duduk diam-diam sahaja.


memandangkan keadaan yang tahap kronik. nampaknya aku kena bergegas pergi klinik pagi nanti. aku tak nak persoalkan nasib. yang pasti aku dah mula kecewa... aku kawad dah o.k dah... sungguhpun beberapa kali aku hampir terkecundang kejap tadi. gara -gara sakit perut yang teramat sangat. 2 3 kali jugalah terduduk sambil sambil dengar tok guru depan mengajar.

macam mana ni?!!! T____T

Nota: kadang-kadang hidup memang akan sunyi kalau tak pernah sakit. tapi bila dah selalu sangat ramai yang mudah putus asa ... Ya Allah .... limpahkan sedikit kesabaran MU buat hamba-hamba Mu yang sedang berjuang melawan penyakitnya ..... amiin .. insyaAllah ...

0 comments: