Sunday, March 25, 2012

Tanpa Kata-Kata !!!

sejak dua menjak ini bila aku log in fesbuk bagai tak gheti dah aku nak komen apa. selalunya melalut saja ke laut .... Pasal tu aku main like je ... like tu bermaksud aku dah baca status anda :-)


ada juga dua tiga wall yang aku komen. masa tu idea tengah naik ... tapi tiba-tiba aku hilang ... offmode idea la tu ...

aku jarang rasa boring atau bosan dengan sesuatu. bila aku dah taip boring tu memang boring bagai nak gila la rasanya ... harap-harap hidup aku tidak akan diselubungi oleh keboringan yang agak melampau. sedang-sedang tu cukup la....

dari pagi aku ngadap motivasi sampai ke korea bersambung ke mentor ... memang penat juga mata ni. apa boleh buat ... hujung minggulah katakan. payah juga bila kerja dah siap awal. bila tak siap awal ... huru hara pula dibuatnya...

saja ja ...aku nak test tu dapat ke tidak aku buat kerja aku dalam masa satu malam. nampaknya Alhamdulillah boleh buat ... jadi lepas ni boleh aku susun atur strategi seterusnya. sekarang jam pun dah pacak 12 tengahmalam. tapi pontianak tak muncul muncul juga. yang aku dengar pak guard yang sedang menjalankan tugas saja.

bukan pontianak yang aku tunggu sebenarnya. aku tengah tunggu air keluar dari paip. tapi tak pasal pasal kena ambush ngan burung apa entah dari luar rumah. apa hebat sangat ke sampai nak check in masuk dalam flat tingkat satu neh. maaf ya burung ... saya tak ternak burung walid segala. mohon cari tempat check in lain ;-)

aku rasa . aku batuk saja kejap tadi. yang tiba-tiba estero ni berkelip apesal pula?!!! macam - macam hal betullah . dan kepala aku mula rasa denyut denyut sikit la ... warning la tu ... lebih masa dah .... o.k hafiz af saya nak tidur dulu ... selamat malam buat kamu...

nota: hafiz tak kenal saya. tapi saya tahu dia wujud melalui rancangan realiti af .

0 comments: