Tuesday, February 21, 2012

sha83@kaizer vs Snake & Spider !!!

Assalamu'alaikum warahmatullah dan Selamat sejahtera semuanya..........

Apa khabar semuanya?!!! Nasib baik kerja semua dah siap... Makanya ....
saya duduk menghadap buah hati kesayangan ni hihihiii....

Bulan satu dengan aksi stunt ala-ala supergirl !!!

Bulan dua...apa pula kisahnya ya?!!!
Pagi tu suasana agak cerah daripada biasa dan sangat tenang. Jadi aku pun ambil kesempatan untuk jemur pakaian yang baru dibasuh sebakul besar.... al-maklumlah dua tiga hari sebelum tu memang hujan tak berhenti menyapa ke bumi tanpa rasa malu sungguh tak berjemput.
syok menggantung pakaian ... tiba-tiba mata terpaku ke arah sesuatu yang bergerak !!!

licin .... berdesis ... !!!!

astaghfirullah... masyaAllah ......ular !!!!

aku capai telefon dail nombor abang aku terus stori pasal ular. bila wonderpet dah datang nak membantu masalahnya tadi ular tu tak tahu ke mana perginya....

itu dua minggu yang sudah !!!

sekitar jam 10 malam. sedang syok syok membersih dapur ....

Makkkkk !!!!!

(sambil berlari ke ruangan tamu)

itu pula gara-gara spider tiba-tiba rajin nak membantu kerja-kerja dapur ...

memang pelik dunia sekarang ni ... tak snake ... mesti si spider yang offerkan diri nak membantu. tapi yang paling syok bila kena sergah biawak ^___^

tak puas-puas nak mendera perasaan aku betullah !!!

aku bukan takut ... cuma serik je ... harap-harap jawapan seperti ini boleh diterima umum hikhikhik .... Ngantuk sudah ....

sekian.....

Nota: dan ini merupakan kali kedua aku disapa ular !!! yang pertama hari tu ... masa aku di bilik mandi ... http://sha83kaizer.blogspot.com/2010/06/ada-orang-nak-masuk-meminang-biar-betul.html

0 comments: