Friday, November 18, 2011

Sik Kedak Marek (^__^)

Asslamu'alaikum warahmatullah dan selamat sejahtera

Lamanya tak berupdate blog ni. bukan apa ... sibuk travel sana travel sini dan akhirnya terdampar balik depan MY DELL. Penat jangan cakaplah . sebelum terlupa saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru. agak-agak azam baru tahun ni boleh tercapai ke tidak eh?!!!

tahun ni saya tak ada set satu azam baru pun . sebab azam lama pun banyak yang tak tergapai lagi .. andai bulan mei nanti semua dah tergapai baru saya set untuk azam baru tahun ini...mesti settle satu ..satu dulu. jangan abaikan azam yang lama. tanpa yang lama tak kan ada yang baru. saling bergantung antara satu sama lain apa... (merapu lagi eh) ...

sik kedak marek ?!!! means .. tak seperti semalam atau lebih sesuai dengan erti kata tak seperti dulu. ada kisah disebalik ayat ni. haha!!! dalam seminggu boleh terserempak dengan pengeluar ayat ni sebanyak 3 kali. tempat berbeza dan sudah pasti waktunya juga berbeza. oh...tak adalah istimewanya...biasalah bila duduk satu daerah mesi akan terserempak punyakan kan kan?!!! akan datang gambar gambar travel saya bersama keluarga yang terbaikkkkkkk di dunia dan di akhirat buat saya ... :-)

nanti saya kabo eh !!!! daaa....
sekian wassalam

0 comments: