Wednesday, November 2, 2011

sha83@kaizer Onmode Trauma !!!!!!

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera semuanya ...

Baru malam ini aku onmode trauma yang melanda...menikam nikam jiwa... cewahhh ...


aku tak boleh tidur ...

selepas kejadian itu...


ceritanya begini ...

di al-kisahkan ... satu petang masa tu aku onmode melayan karenah anak-anak yang beria ia nak balik awal. Dalam keadaan yang agak kalut itu tiba-tiba henpon aku berbunyi :


capai henpon dalam bekas pensel. tekan "baca" :


"assalamu'alaikum ... ko udah otw, bak labik Daro, tao mo... ekspress kamik masuk anum ...medut aseng ko ... jimit mak gik eh ... doa mak kamik mei apa-apa "


from: cekgu ______



aku tau mesti blankpage tetiba bila baca ayat di atas. meh aku tolong terjemahkan :


"assalamu'alaikum....saya dah otw, nak sampai Daro, awak tahu tak, ekspress yang kami naik ni dah mula masuk air, takut rasa saya, sikit saja lagi neh... doa je semoga kami tak apa-apa"


balik je semua budak-budak aku dan abang aku terus ke terminal ekspress. dari tebing tu aku tengok ekpress tersebut... ye... memang seperti yang digambarkan sebentar tadi.


aku mula takut. kecut perut. rasa nak terburai segala isi dalam perut. organ-organ aku dah terloncat-loncat nak keluar dari bawah daging tengok keadaan tersebut.


jantung aku dah mula berhenti terdetik ...

bermacam-macam jeritan mampu aku dengar .... termasuk suara insan yang amat aku kenali .. iaitu cekgu_______ (cekgu perempuan o.k!!!!)


Allahu Akbar !!!!!


mata aku tak lepas menatap ekspress tersebut... memang agak-agak nyawa ikan keadaannya. dan akhirnya ... tiba-tiba ... tak sempat nak parking terus hujung depan ekspress tenggelam masuk dalal air.... dan aku....


"abanggggggggggggggggg .....cepatttttttttttttttt tolong selamatkan mereka tu !!!!!!!!!! ekspress dah karam!!!!!!!!!!!!"


Ya Allah .. lindungilah mereka ya Allah...


doa dalam hati aku...


kemudian aku tak sedar apa-apa dah ... entah berapa jam aku tak sedarkan diri...dan bila aku bangun aku terus berada di dunia relati ... dan bukan fantasi....!!!

0 comments: