Monday, October 3, 2011

Yang Termaktub Di Sini !!! ^_^

Seminggu yang sudah rasanya kekurangan meng - up - kan cerita. sibuk amat rasanya. sekarang baru berkesempatan sedikit ...sedikit sahaja ... hehe ...

minggu lepas buat kertas soalan untuk budak-budak comel dan hyperaktif dibawah jagaan saya. situasinya begini ...

tolong !!! tolongg !!! saya tak dapat baca soalan ni !!

tolongg... tolongggg saya lagi.....!!!!

saya lagi!!!! ...
saya lagii..!!!!

saya!!!!

alih-alih seorang tertewas dan akhirnya menangis di situ ...
pujuk punya pujuk .... alhamdulillah berjaya !!! dia senyum kembali =)

dan hasilnya : alhamdulillah ada 4 orang markah penuh =) (termasuk Raz sekali ni jika anda ingat lagi entri ini http://sha83kaizer.blogspot.com/2011/08/kesinambugan-cerita-minggu-lepas.html )

sementara seminggu-minggu dag dig dug tangkai jantung saya. di saat itu juga saya usaha buat telahan tentang filem hantu bonceng dan melayani karipap-karipap cinta. saya tak pandai sangat nak buat ulasan... memang ada part-part yang tak o.k dalam filem tersebut. cuma saya tak tahu nak jelaskan macam mana ... dalam karipap-karipap cinta ni ...saya memang berkenan le dengan dialog dalam filem berkenaan ... "seorang ustazah yang tak nak jadi ustazah .."

minggu ini adalah perjuangan habis-habisan nak dapat Novel Nurul Asyikin. malu tak malu mesti sergah juga nampaknya ni ... tak sangka pula rupa-rupanya kelupaan nak kasi alamat tu ... ishk ishk ishk ... nasib baik tak terjun lagi dari tingkat paling bawah ataupun paling atas tanah =)...tadi dah dapat dah alamat ... big thankz cc: aloy paradoks .. agak-agak untuk kali ni ambil masa berapa hari pula =)

al-kisah di surau ...
tengah check saf ke satu saf ... kedengaran suara suspen dari arah belakang:

....alamakkk.... tolonggggg !!! dia muntah!!!! .... dia muntah!!!!!

saya terus meluru ke arah kejadian.

memang betul ... saya suruh budak tu lari keluar ... di luar dia muntahkan balik saki baki yang ada...

yang pasti tadi tu bau macam nescaffe je .. ;-)

ibu asuh dia cakap tadi dia muntah dalam kelas tak dapat nak dijelaskan bau-bau yang keluar ... kesian dia tu. tak tahulah kenapa dan mengapa itu terjadi ?!!! Nasib baik migrain saya tak mari selepas insiden itu ...

Nota: yang pasti aku memang tak layak untuk bekerja dalam klinik mahupun hospital. itu sahaja. T_T berair siot ... mata aku time ngelap .. ngelap muntah dia adeihhh .... namun, Alhamdulillah ... nampaknya selera makan aku menaik dengan mendadak malam ni ... =)

0 comments: