Friday, April 29, 2011

Surat Cinta Datang Lagi !!!

beberapa tahun yang sudah aku dah balas surat cinta tu. tapi dia tolak syarat yang aku bagi. tahun ni dia kirim sekali lagi surat dengan sekeping kertas kaler hitam pula tu... rasa nak hangin pun ada. tapi tak apa... aku tak akan hangin...


yang aku pelik ...

dia macam tetau je aku nak pergi sibu untuk menguruskan sesuatu yang berkaitan dengan permintaan dia beberapa tahun yang lalu. aku harap surat cinta ini bakal membuahkan hasil ketika aku berurusan nanti. doakan aku semoga dapat beroleh keputusan yang positif dan cemerlang dalam langkah-langkah aku pada hari esok dan seterusnya....


Nota: ape dia tu pikir aku tak bengong ke... aku pon naek bengong gak pikir. adeh... tapi memang betul lah kata dia tu ... memang dah prosudernya macam tu... :alahai

0 comments: