Tuesday, October 12, 2010

sakinah oh sakinah!!!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته dan salam sejahtera semuanya

Alhamdulillah selesai semua masalah negara hari ni. dari satu sidang meeting ke satu sidang meeting aku pergi. akhirnya aku dapat hadir semua meeting-meeting tersebut. hihiii... mengalahkah presiden ni.

seawal jam 10 setengah pagi tadi aku hadir meeting dipersidangan hakim hakim...wah.. rasa terlibat dalam bidang perundangan pulak. sebenarnya hakim hakim pertandingan je. aku bukan hakim sebenarnya... lebih kepada pembantu dalam bahagian pengiraan. kang aku jadi hakim lain pulak yang dapat nanti karang. hihiii terkejut tengok nama aku pulak yang tersenarai hahahha...

tengah syok syok imejin tetibe dengar suara dari depan...

"sakinah... esok jangan lupa bawak kalkulator ye..."

dan aku...

"Erk...?!!! baik ustaz..."
dalam hati cakap...
'ustaz ada soalan...boleh pakai kalkulator henpon tak?'....

yang aku pelik... kenapa jawapan tu langsung aku tak dapat ye...
hahahahaa...

akhirnya meeting tu ditutup sekitar jam selepas jam 12 tengahari. hihiii...

jam 2 setengah berkumpul pula di dewan parameswara. selepas habis meeting ... kitorang pun...buat sikit-sikit kerja sampai kene komplen... group paling banyak mulut... tak berhenti mulut bercakap. keh keh keh...

dari dewan parameswara ...
kami bertolak ke satu persidangan yang lain.
di sini lagi besar permasalahan yang dibincangkan. semuanya terkeluar. dari masalah sekecil-kecilnya ...hinggalah ke permasalahan negara, berpindah pulak ke pembangunan kawasan sekitar daerah...keluar pulak masuk alam bunian... erk...?!!! macam mana boleh sangkut cerita alam bunian ye...seterusnya disambung ke agenda seram senegara...aik?!!! masuk jugak... huhuuu...

jam 6 baru sampai di rumah. penat sungguh rasanya neh...
Air Kacang Soya satuuuu!!!!!!!!!!!!!.....

Layannnnnnnnn!!!!!!!!!!

Nota: teringat insiden aku pagi tadi... tak ada air. alhamdulillah ada air dalam beldi. ada jugak untuk mandi... keh keh keh ... Esok?!!! wohhh i kerja jadi tukang kira ye... habis tu mau pinjam dari mana kalkulator neh uwarghhhh.... aku tak nak kene denda berdiri atas meja...

2 comments:

KIDbrush® said...

dh mandi ke belom neh?

sha83@kaizer said...

erk keh3...
kol 9 mlm =)