Friday, February 12, 2010

Selepas 4 Minggu Bertapa

eh betul ke ejaan bertapa aku ni? hehee sebenarnya aku masih jugak chat tapi siapa cakap aku pencen terus...sampai kredit aku habis ... nampaknya cikki, qenari, pesal ::nur:: kene bagi aku kredit bonus la...hikhik...
aku melepak kat situ dok sakat-sakat moderator situ. syok pulak rasa. hihiii.

perkembangan terbaru?
cewah ... ape ye? tengah kumpul soalan keramat kot. soalan keramat?!!! woh .... soalan keramat maksudnya > soalan bila nak kahwin ?!!! < kahwin senang je .. bernikah tu yang payahnya .. setakat nak kahwin pergi siam pun boleh. tapi bajet besar nanti . kena denda sebab nikah luar malaysia. eee tak syok le kalau dah sampai nak kene denda. sudah lah kene daftar balik . kan banyak prosesnya.

aih ...
banyak betul nak kene fikir ...
sampai bukak kitab-kitab lama dan kitab-kitab baru. hehee...bukan senang tau.
sekarang ni macam-macam hal yang berlakukan bila kita tengok berita. sampai aku pun dah tak kuasa nak tengok berita. apelagi berita yang nak tengok aku. bila tiba time berita tu... terpikir jugak ... kalau dapat aku forward .. aku forward je sesetengah berita yang disampaikan...

dalam banyak-banyak rancangan tv aku adalah dok layan jugak si jimmy ni ... apelagi kalau bukan trek selebriti hihikkkk yelah.. nak tengok rumah artis je...hahhaa...kemain nawaitu ek ...

hari tu aku tak sengaja...
time tu kene ngan si zizan raja lawak . hikhik. dia single dah ek... wah nak cari yang bertudung lagi tu. hahaaa. tapi aku musykil poster ape yang terpacak kat bilik zizan ye.... macam kenal sangat je ... hampir-hampir nak serasi le. hehee...

adoih... macam tak bermakna je hidup aku bertapa lama-lama kan?
bukan tak nak cerita. tapi memang tak ada cerita yang menarik lah. hihii ...

0 comments: