Saturday, October 10, 2009

Hari Bercakap Benar Sedunia !!!

seseorang itu a.k.a perempuan melayu terakhir telah bagi aku mesej ...

from: dia

kalau ari ni "HARI BERCAKAP BENAR SEDUNIA" ape yg akan awak ckpkan pada saya? Antar mesej ini kat sume teman awk... awak akan dapat macam-macam jawapan..BUT reply m first...

memandangkan kedit maxis aku takde ... jadi aku tunggu peluang dapat on9 nak kasi jawan kat perempuan melayu terakhir ni ... hikhikkk... jimat sikit kos ... malaslah nak keluar gi kedai nak topup menopup nie...

sekarang cuma satu je aku terfikir ... bile lah aok tu nak join gadis melayu punyer program tv... teringin jugak nak tengok sekali sekala aok ni betul-betul jadi gadis melayu terakhir... sha agak kan ... mesti ramai peminat punyer .. ngan saya-saya sekali tolong kempen untuk undi aok ... amacam?!!! real tak pandangan mata hati aku...

aok nanti balas mesej aok ek... tungguuuu!!!!!!!!!!!!

0 comments: