Saturday, September 12, 2009

Hari Yang Penuh Nikmat

erkkk semacam je bunyi entri ni kan kan kan ...

seperti yang aku cerita sebelum ni ... aku memang menghabiskan masa aku santai dengan famili abang taz di sibu ... wah... siap dating pulak ngan dia ... hhahaha...
last aku dating ngan dia masa 8hb april 2009... kira tahun ni aku keluar ngan dia malam jumaat bertarikh 11hb september 2009... boleh tahan jugak jaraknya yer ...
baru aku perasan!!!

wah.. sape abang taz tuh ?!!! siap dating lagi ...
dia ni dah ada famili sendiri ... anak dah 4 ... isteri seorang .. Opss...masih ada 3 lagi kosong kuotanya!!!

antara perbualan aku ngan dia ...

aku: aku heran le ..
dia: nape?
aku: yelah ...
dia:ape?
aku: ble aku gtau nak g sibu mesti orang tanya nak dating ke?
dia: abis tu jwb ape?
aku: jwb le .. xdelah nak g jumpe abg dan stay kat situ la...
dia: abis tu apa masalahnya?
aku: dorang tanya balik .. abang kandung ke atau ...aku jawab le .. abang kandung le ... ishk ishk ishk.. sebok je nak tau...
dia: hhahaaa...

malam tu date sambil makan sup daging ... siyes .. rasa tawar je sup tu ... hakhakhakkk.. atau deria rasa lidah aku yang rosak?!!!

Nota: aku memang santai giler .. sbb tak der jalan mana-mana pon ... aku just nak berpuasa dgn famili dia je hahhaaa... sampai umie naik bising... korang nak tau aku carik baju kurung hitam langsung takde jumpe aduh (sambil tepuk dahi) ... tapi si putri cakap .. weyh macam nak berkabung je engko... aku jawab le .. dah aku xde baju kurung hitam .. umie siap dua pasang kaler hitam tahun nie ... ishk ishk ishkkk...

0 comments: