Tuesday, September 8, 2009

ape ke hal?!!!

tadi petang aku pergi cari kain...aduhai...punyer lah lama... langsung tak nampak eh silap.. tak jumpe persis kain yang dicari... in the endnya.. beli aja lah apa yang ada depan mata...huahuahuaaa...

tatau le matching ke tak ngan kaler baju yang dh separa siap tuh ... aku tawakal je lagi..usaha ngan doa pun dah dibuat...

semua orang excited nak buat baju raya... tapi ade ke manusia yang excited buat baju puasa ek?!!!

wah wah wah... dah mula merapu pulak sha nieh!

jangan percaya kalau si Rudz cerita aku beli baju raya sepasang ... aduh!!!

daripada beli sepasang baek beli 7 pasang sekali hehee...

tunggu Rudz kaya dulu lah ... nanti mintak belanja dia ... hahhaaa...

masa sha on the way ke sibu hari tu... aduh... xpress takder econ pulak... agak agak... sengaja nak uji sha kot... hehee... alhamdulillah ... perjalanan dah separuh baru econ berfungsi...apa boleh buat... nasi dah jai bubur... nasib baik aku tak pakai sweater...hhahaaa...

tak pasal-pasal terpanggang aku...

Nota: itulah pertama kali aku naik belon air yang atapnya terpaksa dikopakkan di sebelah atas...nanti-nanti le sha try post atap yang terpaksa dikopak tu yer ... kalau tak sabar nak tunggu ... korang imejin je... yang atap kapal terbang tu terpaksa dikopakkan hahhaa... ada brani ka?!!!

0 comments: