Friday, August 7, 2009

Dead End By sha83@kaizer




aku berangkat ke penang 10hb ogos ni jam 9 malam. 11hb aku masih lagi berada di penang .. lepas raptai 12hb ogos.. kitorang nak pergi kulim...pi serang rumah kak ina. tapi tak pasti jadual keberangkatannya...kemudian kitorang balik ke penang sebab 13hb abang konvo kat USM kepala Batas... 14hb ogos pulak keberangkatan kitorang satu famili balik ke tanahair...

sedih le ... tak sempat nak jumpa kawan-kawan... ini baru namanya pergi jaga baby betol.. hakhakhakk...

agak-agak muka aku ni nanti dikenalpasti tak kat majlis konvo tuh ... harap-harap tidak hhahaha...

pasal budak mengamuk hari tuh... dia dah masuk kelas aku dah ... tatau le berapa lama dia dapat bertahan dalam kelas tuh...Wait & See ...

Nota:doakan semoga kami sekeluarga selamat pergi dan balik dari penang. korang faham-faham le .. udah le antibodi aku ni tak berapa nak kuat ...

0 comments: