Thursday, July 30, 2009

Layan

sementara menunggu 15 minit berlalu sempat pulak aku update blog nie...semalam aku on9 je ym... banyak nye skodeng blog orang...ada beberapa buah blog yang aku tak sempat nak baca ... dalam link aku ler ... hakhakhakkk...

hendak dijadikan cerita ...
adalah seorang hamba Allah ni promote satu website ngan aku ... sejibik tapi tak serupa macam website msc ... aku rasa agak slow pergerakan kat situ then aku layan je lah apa-apa ceta kat blog orang...mana tau ada yang sudi berkongsi masalah ....
apa-apa pun maverick terima kasih gambar tuh ... cantik sungguh ...aku rasakan rick kalau aku macam dalam gambar tuh memang deret yang tunggu turn nak isi borang hahhaa...

nanti lah aku post kan gambar tu ek .... tapi dalam blog hitam hitam si tampuk manggis ... born to make you happy ...

ceta pasal melayan ni .. keje aku ni asyik nak melayan je pi'il orang ek ... tapi ada limit lah ... yang dilayan pun hanya yang o.k o.k sahaja... sebab tu lah kalau aku nampak nick yang aku tak kenal tapi takde orang nak melayan aku suka nak layan dia ... bila dia dah dapat kawan ... aku biarlah dia tenggelam dalam keseronokan dia pulak ... tapi kalau over ... aku dah ready dah ngan fire aku huhuhuu...

aku ada masuk blog sahabat aku seorang ni... betul jugak ye dia cakap kalau dah ada bf, dah ada tunang, atau dah kawin... tetibe je bersayang kat orang lain..memang agak hampeh lah...meskipun ianya sekadar gurauan...kwang kwang kwang...

dush !!! dush !!! aik sori² kalau terkena batang hidung sape²...

aku tak pastilah kenapa tetibe dia ni publish ceta yang panas macam tu .....meroyan ke apa dia nie...hwahwahwa...gurau je fren jangan marah hahhaa..sambil laga-laga bahu...

lepas semua keje semalam termasuk mengajar si dear berblog walaupun tak habis keje dia ... aku pun layan lah ceta debu-debu kasih lakonan sham ngan aida aris...aku tatau le.. aku teragak minat ngan setiap lagu-lagu dalam filem tu.. terutamanya show yang dia buat selepas dia dapat hadiah daripada aida aris... nama aida aris dalam tu zana... eh stop!!! jangan salah faham aku tak kan tukar nickname aku hhahaaa...

kawan~~~
pasal soalan ko tuh ... yang macam ala-ala dah declare tuh .. bagi aku tak lagi tuh .. nak declare kene ada perasaan separuh jiwa dulu ... kalau setakat suku-suku tuh aku dengan yakin cakap bukan... sebab lama kelamaan perasaan tu akan pudar tanpa kita sedar. untuk kekalkan perasaan ni bukan sekadar satu lafaz je... kene ada soul ngan iman tu pun mesti kuat...paling penting niat....

tapi sebelum tu cuba tanya dia maksud saya lelaki tu lah ... kenapa dia cakap macam tu.. dia tak terasa ke yang bercouple ni sebenarnya dia sanggup berjanji untuk memikul satu tanggungjawab yang lebih besar dan berat sebenarnya... banyak perkara yang perlu dijaga dan dielak kan... kalau dia tak mampu baik mintak dia undur diri je dan tarik balik kata-kata dia... tapi awas!!! lelaki memang pandai bermain kata-kata sama jugak kita ni yang perempuan tau di mana kelemahan seorang lelaki. (wah tak ada unsur bias kan kan kan )

adakah soalan sahabat ku itu berjawab?!!! aku rasa secara tak langsung memang berjawab...hhahaa... selebihnya pandai-pandai lah korang fikir...aku hidup takat diploma tak lepas ... dan aku rasa korang orang-orang ipt nie mesti lebih terer dari aku ... lebih pandai menilai apakah itu sudah declare atau belum...

Nota: jangan ikut macam aku sudah ... selagi belom ijab kabul tu belum declare lagi lah namanya ... sungguhpun begitu akan tak kan sembunyikan situasi aku ... itu prinsip aku... juz wait n see lah apa akan jadi selepas ni .. eh chop!!! eh eh dah lebih 19hb Julai 2009 yer... genap setahun dah dia berjanji untuk merubah cara hidup dia...setakat ni alhamdulillah...satu perkembangan yang baik sungguhpun sedikit demi sedikit...

p/s: kekasih yang paling baik .. adalah dia adalah seorang suami, kekasih, dan sahabat kepada anda... begitu jugak buat si lelaki .... isteri itu biarlah datang dengan satu pakej yang lengkap...sebagai seorang isteri, kekasih dan sahabat... insyaAllah ... aman rumahtangga...malah dapat berkat gitu...

0 comments: