Saturday, July 11, 2009

Bicara Buat Sahabat Yang Aku Sayang

dia ni adalah salah seorang sahabat yang aku sayang. dalam ramai-ramai sahabat aku. aku kawan ngan dia ingatkan kawan au dari seberang. nama dia andy .. dia punya tagline (inget mati!!!)

tapi kawan aku yang seorang ni...asal dia dari sana jugak cuma dah menetap dia sini. kiranya antara dia dan andy ... dialah yang terdekat sekali. dalam ramai-ramai sahabat aku pulak entah kenapa dia ni lebih kurang macam istimewa sikit...

aku sedih bila sekarang ni dia jatuh sikit. aku dapat rasa beratnya kepala dia sekarang dan lebih berat dari bongkah batu besar. kawan...semalam ko cuti honeymoon tak ajak aku ek... hakhakhakkkk... tak apalah...

harap-harap tahun depan kita boleh cuti sama-sama ... nanti bawak jalan-jalan pergi rumah panjang yang usianya lebih seratus tahun tuh. erk btul ke lebih dari seratus tahun? i love pantai ... harap-harap boleh nginap kat resort hantu jugak hahhahah....gurau jerkz..

Nota: mari kwan-kawan kita doakan dia sama-sama sembuh dri sakit dan satu lagi semoga dia bertabah hati dalam segala permasalahan yang menimpa dia baru-baru ini... ingat sahabat ... aku sentiasa di sisi mu ... meski pun hakikatnya aku jauh di seberang laut China selatan tapi... thankz 4 being my best frenz dalam dunia siber ni...

1 comments:

RuDZ said...

adeh!!!
sape la kwn ko yg b'tuah tu sha..