Wednesday, June 24, 2009

aku tak paham ?!!!

aku tengok blog sekarang macam dah lain dah kan? ingatkan aku seorang je yang pasan .. rupenya orang lain pun tanya soalan yang sama kat aku jugak...

ishk ishk ishk....
yang paling tak best bila baca stetment isu ....
bagi aku isu yang ditimbulkan untuk menarik perhatian orang ramai...
tak boleh ke sembang macam biasa je?!!!

jawapannya...
tak bolehlah..
alasan: nanti orang lain tak layan...

bukan masalah tak nak layan...
tapi semua tu terpulang pada niat kita....
baik niat kita insyaAllah...
lama-lama dapat kawan jugak...
kalo setakat nak melepaskan boring je...
macam tu jugaklah yang kita dapat...

bukankah Allah selalu bagi sesuatu kita berdasarkan apa yang kita niatkan?!!!

KEY kat situ ... SABAR !!!

jangan susah payah nak cetuskan kontroversi...
tak sangka pulak umi aku ni bijak menilai keadaan kat blog sungguhpun dia tak pernah into sebelom ni...biasalah ... pengalaman dia lebih dari aku
:hehe aku kene mengalah part tuh hehee...

0 comments: