Monday, May 11, 2009

secubit rasa dikongsi bersama 3



New Sakha - ibu

ku rindu kasih sayangmu
kau pergi tinggalkan ku
masih lekat dihari ini
kau bilang ku mutiara hati

ku ingin berjumpa denganmu
bonda telah menghadap ilahi
biarkanlah hanya dalam mimpi
tuk menghapus semua rinduku

ya Allah…….
berikanlah aku bonda yang berhati mulia
sebagai ganti dia yang pergi
untuk membimbing menuju ridhoMu

ku ingin berjumpa dengan mu
bonda telah menghadap ilahi
biarkanlah hanya dalam mimpi
tuk menghapus semua rinduku

ya Allah…….
berikanlah aku bonda yang berhati mulia
sebagai ganti dia yang pergi
untuk membimbing menuju ridhoMu

pancarkanlah cahayaMu
pada jiwaku ini
untuk dapat rahmat karuniaMU

ya Allah…….
berikanlah aku bonda yang berhati mulia
sebagai ganti dia yang pergi
untuk membimbing menuju ridhoMu

ya Allah…….
berikanlah aku bonda yang berhati mulia
sebagai ganti dia yang pergi
untuk membimbing menuju ridhoMu

"ya Allah, ampunilah kedua orang ibu bapaku dan rahmatilah mereka berdua, sebagaimana mereka pernah mendidik aku di waktu aku masih kecil. amiin..."

munajat seorang gadis ~ ~ ~

4 comments:

Ibn 'AbdiLLAH As-Sarawaki said...

Salam'alaik kak sha..

Terima kasih atas komen kitak di blog kamek ya..

Nak pasal "akan saya carikan menantu yg baik utk ayah" ya, InsyaALLAH doa-doakan...orgnya x jauh, duduk di Malaysia juak. hehehe.

sha83@kaizer said...

hehee insyaAllah amiin

Anonymous said...

rindu ibuuuuu

sha83@kaizer said...

sha pong...