Wednesday, May 27, 2009

al-kisah munajat cinta sha83@kaizer



bila aku sedih...aku risau...aku suka lepak di luar rumah. seorang-seorang pun tak apa.

bagi sesetengah manusia. malam itu adalah saat yang paling sunyi. namun, bagi aku...bintang-bintang dan bulan itu bagaikan teman-teman diwaktu malam. dan sekarang...aku sedih sekiranya aku tidak mampu pertahankan persahabatan yang sudah terjalin selama 2 tahun. namun, aku tidak mampu menghalang dia untuk pergi jauh kerana aku tak nak dia akan rasa sakit yang amat sangat. aku tak nak pentingkan diri aku sendiri. hendak tahu kisah selanjutnya.... layari blog saya yang seterusnya http://gadismelanau83kaizer.blogspot.com/ dan ikutilah al-kisah munajat cinta sha83@kaizer. klik label pada label munajat cinta. anda akan ikuti kisah itu dari awal sehingga apa yang telah berlaku ke saat hari ini.

0 comments: