Thursday, May 28, 2009

aku tak berapa pasti ?!!!


aku tak berapa pasti sama ada ianya berkaitan atau tidak dengan entri aku padi kali ini...hehee...tapi aku hentam sajalah labu...

tadi aku dapat surat cinta dari tempat aku berkerjalah..wahhh ada kursuslah...terornya...

7hb melapor diri, 8hb & 9hb..tarikh kursusnya...alah dekat-dekat sini jugak...kang aku cerita bukannya korang dapat imejin pun tempat tu kat mana...ahakz...siap ustaz ngan ustazah pesan...dah pergi tu nanti..kongsi-kongsilah ilmu...

kongsi ilmu no hal lah...mesti...tapi yang gentar tu nanti kalo nak disuruh buat pembentangan kat depan kawan² yang lain..hakhakhakkk agaknya kak izan je lah yang mampu buat hekhekhekkkk...diabanyak pengalaman tuh berbanding aku...siapalah aku..hekhekhekkk...

harap-harap jadual ia tak sampai malam...kalau bermalam jugak...

kene bentang khemahlah kat depan sekolah tu nanti ....takut terlewat plak...hhahahaa...aku dah dapat imejin nih...siap ngan bawak bantal, selimut, ishk ishk ishk...

seronoknya...
bermalam di bawah langit yang bertaburan bintang-bintng yang berkerdipan...romentik giler..siap buat candle light dinner lagi...bestnya...

tiba-tiba...langit berubah wajah...bintang-bintang hilang entah ke mana, sang rembulan mula bersembunyi di balik jendela awan tebal...dan....akhirnya....ops!!! alamak hujan!!! apa boleh buat...nasi dah jadi bubur...bubur pun buburlah...jom makan nasik bubur...erk...korang nak tambah ayam ke tak? tak pun seafood ke?!!!

heheheee... ape bendalah aku merapu ni...

0 comments: