Tuesday, December 16, 2008

Mia BaNJiR

kesian mia...

korang nak tau mia ni sentiasa ada di rumah aku sekarang yang aku pelik muka dia asyik muncul time banjir je kat rumah abang aku...ishk ishk...

ada satu lagi habit si mia ni... suka sangat menjerit bila masa lapar. kesian pulak dengar...tapi bila aku bagi makanan dia tak nak makan seorang seorang ... mesti dia nak aku suapkan...manjanya mia ni...

pada suatu hari. mia telah membuat kesalahan. Dia telah melanggar peraturan dalam rumah. mia telah mencemari kebersihan di dalam bilik adik hishamudin...oh tidak! mia...mia !!!!!

korang nak tau apa yang telah terjadi selepas itu?

syukur alhamdulillah...abang tak buang dia negeri...huhuu...

sekarang masih berseorangan di rumah. kesian mia kan...

mia ni memang comel sangat. tapi tu lah tak boleh bagi muka sangat. sekarang hukuman untuk dia...dia tak dibenarkan masuk rumah lagi dah...tapi makanan tetap disediakan...

1 comments:

Anonymous said...

oitt sha..
salam..
jenguk la blog den..

http://bungabintinordin.blogspot.com/